Meer leads met E-mailmarketing

Waarom e-mailmarketing? 

Met een e-mail kom je direct in contact met de ontvanger. Dat is de reden waarom e-mailmarketing ook nog steeds het best converterende marketingmiddel is. E-mailmarketing is heel flexibel. De boodschap kan je perfect aanpassen op de doelgroep. De paketten waarmee deze elektronische brieven verstuurd worden, wordt ook steeds beter. Met het juiste pakket kan je met een druk op de knop jullie boodschap naar 50.000 ontvangers versturen. En iedereen krijgt een gepersonaliseerde boodschap en zelfs aparte artikelen die aansluiten op zijn of haar interesses.   

Het versturen van e-mails vormt ook de basis van Marketing Automation. Automatisch worden er dan relevante e-mails verstuurd aan de doelgroep. Denk bijvoorbeeld aan een verjaardag, of een herinnering. 

In de praktijk blijkt dat er heel veel e-mails verstuurd worden, maar dat er weinig gemeten wordt. En dat is jammer. Iedere bezoeker van de website die daar via een e-mail komt, moet ook zo herkent worden. Gebeurd dat niet, dan raken de statistieken vervuild en wordt de kwaliteit van de e-mailmarketing metingen steeds slechter.

  • Inrichting email omgeving / marketing automation omgeving
  • Nieuwsbrief ontwerp, bouw nieuwsbrief
  • E-mailmarketing

 

Voordelen van e-mail marketing met Witter

  • AVG | GDPR proof
  • Spam veilig
  • Realiseer meer relevante bezoekers
  • Realiseer meer leads en behaal je doelen

Laat me je helpen met e-mailmarketing

Onze ervaring in e-mailmarketing gaat van informatieve nieuwsbrieven tot commerciële mailings. Ook voor het activeren van oude e-mailinglijsten. Van lokale nieuwsbrieven tot internationale, commerciële nieuwsbrieven. Wij helpen jullie de boodschap helder over te brengen. Wij zorgen ervoor dat iedere e-mail op de juiste manier gemeten wordt in de webstatistieken. Samen zorgen we ervoor dat jullie e-mail campagnes echt gaan werken. 

Heb je vragen over jullie e-mailmarketing? Maak een vrijblijvende afspraak en geef je direct marketing een plaats in je online strategie.

 

Logo van e-mailmarketin gplatform Mailchimp waar mee gewerkt wordt

Mailchimp

e-mail marketing | e-mail automation

Mailchimp heeft een lage drempel om in E-mail marketing te stappen. Het is de internationale standaard om effectief je doelgroep te bereiken. De voor- en nadelen bespreek ik graag met je tijdens een persoonlijk gesprek.

Logo van e-mailmarketing platform Spotler waar mee gewerkt wordt

Spotler

e-mail marketing | e-mail automation

Spotler is een Nederlandse oplossing voor e-mail markting. Willen jullie de e-mail campagnes in Rotterdam en omstreken liever vanuit een Nederlands bedrijf opstarten? Geen probleem, ook met Mailplus/ Spotler heb ik voldoende ervaring om jullie doelgroep te bereiken. 

Logo van e-mailmarketing platform Hello Dialog waar mee gewerkt wordt

Hello Dialog

e-mail marketing | e-mail automation

Met HelloDialog heb je een solide basis om je e-mail marketing op te zetten. Met ‘HelloDialog’ doe je precies wat de naam zegt, het dialoog aangaan met je doelgroep. HelloDialog is ook een Nederlands bedrijf dat e-mail marketing begrijpt en makkelijk te implementeren maakt. Maak een vrijblijvende afspraak om de voor- en nadelen van HelloDialog te bespreken. 

Wetgeving – AVG

Ken de wettelijke regels voor het verzamelen van adressen en het versturen van grotere hoeveelheden e-mails. Het versturen van (grote hoeveelheden) e-mails is relatief goedkoop. Er wordt dan ook veel misbruik gemaakt van deze marketingmethode. Bescherming van de ontvanger is dan een belangrijke taak. Leidend voor de wetgeving is het verzamelen van de adressen.

Waaraan moet een goede e-mail voldoen?

  • Verstuur een e-mail alleen als je al toestemming hebt.
  • Geef aan voor welke e-maillijst de toestemming gevraagd wordt. Geef bij meerdere lijsten de mogelijkheid om op aparte lijsten in te schrijven
  • Laat de inschrijver op een vinkje klikken om te bevestigen dat de hij of zij aich actief inschrijft. Verifieer dit met een dubbele optin. Een dubbele optin houdt in dat er nog een e-mail verstuurd wordt naar het ingeschreven adres. Op deze mail moet ook weer actief gereageerd worden door op een knop te drukken.